Nabava usluge upravljanja sustavom ispisa

Savjetovanje o Otvorenom postupku javne nabave Usluge za upravljanje sustavom ispisa ostaje otvoreno do 28. prosinca 2017. godine. Nakon tog datuma neće više biti moguće sudjelovanje u Savjetovanju. Grad Rijeka na ovom mjestu objavit će Izvješće o savjetovanju.

Opis predmeta nabave

Usluga upravljanja sustavom ispisa i naplata putem troška po ispisanoj stranici (TPS) uključuje:

  • uslugu ispisa na: pisačima (laserskim i tintnim) iz Priloga 7. (Popis pisača za razdoblje 2018.-2021.g.) Dokumentacije o nabavi,
  • korištenje programskog rješenja s instalacijom te podrškom koja pruža mogućnosti nadzora, upravljanja i optimizacije ispisa i troška kojeg generira,
  • usluga hardverskog održavanja instalirane baze pisača van jamstva,
  • najam pisača o trošku Ponuditelja na zahtjev Naručitelja prema minimalnim tehničkim karakteristikama opisanim u  Prilogu 2. (Minimalne tehničke karakteristike – Specifikacija pisača) i mjestima izvršenja ugovora navedenim u t. 2.8.1. Dokumentacije o nabavi,
  • usluga autentikacije korisnika na pisačima iz Priloga 3. (Popis pisača za koje treba osigurati mogućnost „pull ispisa“) Dokumentacije o nabavi,
  • nabavu tonera i tinti,
  • nabavu papira,
  • davanje prijedloga i preporuka korisniku za poboljšanje i povećanje optimizacije ispisa.

Pisači iz Priloga 7. (Popis pisača za razdoblje 2018.-2021.g.) Dokumentacije o nabavi od rednog broja 1. do 6. moraju biti novi i imati jamstvo proizvođača za  cijelo vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, pisači od rednog broja 7. do 8. mogu biti rabljeni, a pisači od rednog broja 9. do 11. su pisači u vlasništvu Naručitelja.

Kompletan opis predmeta nabave naveden je u t.2.1. priložene Dokumentacije o nabavi.

Tehničke specifikacije

Minimalne tehničke karakteristike – Specifikacija pisača

Pisač Tip 1

KARAKTERISTIKA TRAŽENA FUNKCIONALNOST
Tip uređaja Multifunkcijski samostojeći uređaj u boji s dvostranim ispisom, format A4
Tražene funkcije Ispis, Fotokopiranje, Mrežno skeniranje, Integrirana jedinica za dvostrani ispis, sortiranje ispisanih dokumenata
Zaslon Ekran u boji osjetljiv na dodir dijagonale min 20cm
Ispisna rezolucija 1200 x 1200 dpi
Brzina jednostranog ispisa min 55 ppm
Maksimalno vrijeme do ispisa prve stranice 6 sek
Brzina jednostranog skeniranja min 55 ppm
Rezolucija skeniranja 600 x 600 dpi
Vrsta skenera Skeniranje na staklu + automatski uvlakač papira sa mogućnošću obostranog skeniranja
Funkcije digitalnog slanja dokumenata Scan-to E-mail ; Scan-to Network Folder; Scan-to USB; Scan-to-SharePoint; Send to FTP;  OCR
RAM min 1,5 GB RAM s mogućnošću proširenja
Tvrdi disk Da, obavezno s mogućnošću kriptiranja
Maksimalni mjesečni ispis: min 150.000 str
Preporučeni mjesečni ispis: min 30.000 str
Zapremnina ulaznog papira: min 1.700 listova
Broj ulaznih ladica  min 3
Minimalni standardni priključci  Gigabit Ethernet (10/100/1000), 2×USB 2.0 Hi-Speed Port (Tip A)
Toneri: Mogućnost korištenja tonera kapaciteta ispisa min 25.000 str (prema ISO/IEC 19752)
Podržani ispisni jezici PCL 5, PCL 6, PostScript 3, PDF
Mrežni sigurnosni protokoli SNMPv3, 802.1x, IPSec
Mogućnost integracije Integracija u PaperCut sustav za nadzor i kontrolu ispisa u potpunosti podržana uz mogućnost implementacije beskontaktnog čitača
Kompatibilni OS Microsoft Windows (32bit & 64bit), Linux, Macintosh
Energetski certifikat Energy Star 2.0

 

Pisač Tip 2

KARAKTERISTIKA TRAŽENA FUNKCIONALNOST
Tip uređaja Pisač crno bijeli sa dvostranim ispisom, format A3
Tražene funkcije Ispis
Ispisna rezolucija min 1200 x 1200 dpi
Brzina jednostranog ispisa min 40 ppm
Maksimalno vrijeme do ispisa prve stranice 11 sek
RAM min 512 MB uz mogućnost proširenja
Maksimalni mjesečni ispis: min 100.000 str
Preporučeni mjesečni ispis: min 20.000 str
Zapremnina ulaznog papira: min 500 listova
Broj ulaznih ladica  min 2 + manual feeder
 Minimalni standardni priključci  Gigabit Ethernet (10/100/1000), 2x USB 2.0 Hi-Speed Port,
Toneri: Mogućnost korištenja tonera kapaciteta ispisa min 15.000 str (prema ISO/IEC 19752)
Podržani ispisni jezici PCL 5, PCL 6, PostScript 3, PDF
Mrežni sigurnosni protokoli SNMPv3, SSL/TLS, 802.1X autentikacija
Mogućnost integracije Integracija u PaperCut sustav za nadzor i kontrolu ispisa u potpunosti podržana uz mogućnost implementacije beskontaktnog čitača
Kompatibilni OS Microsoft Windows (32bit & 64bit), Linux, Macintosh
Energetski certifikat Energy Star 2.0

Pisač Tip 3

KARAKTERISTIKA TRAŽENA FUNKCIONALNOST
Tip uređaja Multifunkcijski uređaj crno bijeli s dvostranim ispisom, format A4
Tražene funkcije Ispis, Fotokopiranje, Faksiranje, Mrežno skeniranje, Integrirana jedinica za dvostrani ispis, sortiranje ispisanih dokumenata
Zaslon Ekran u boji osjetljiv na dodir dijagonale min 20cm
Ispisna rezolucija 1200 x 1200 dpi
Brzina jednostranog ispisa min 40 ppm
Maksimalno vrijeme do ispisa prve stranice 7 sek
Brzina jednostranog skeniranja min 45 ppm
Rezolucija skeniranja 600 x 600 dpi
Vrsta skenera Skeniranje na staklu + automatski uvlakač papira sa mogućnošću automatskog obostranog skeniranja
Funkcije digitalnog slanja dokumenata Scan-to E-mail; Scan-to Network Folder; Scan-to USB; Scan-to-SharePoint; Send to FTP; OCR
RAM min 1 GB RAM
Tvrdi disk Da
Maksimalni mjesečni ispis: min 150.000 str
Preporučeni mjesečni ispis: min 12.500 str
Preporučeno mjesečno skeniranje: min 10.000 str
ADF: Minimalno 100 listova, obostrano skeniranje u jednom prolazu
Zapremnina ulaznog papira: min 600 listova
Broj ulaznih ladica  min 1 + višenamjenska ladica
Minimalni standardni priključci  Gigabit Ethernet (10/100/1000), 2×USB 2.0 Hi-Speed Port (Tip A)
Integrirani faks modul Da, sa mogućnošću pohrane, arhiviranja i prosljeđivanja faks poruka
Toneri: Mogućnost korištenja tonera kapaciteta ispisa min 20.000 str (prema ISO/IEC 19752)
Maksimalne dimenzije (Š×D×V): 483 × 500 × 497 mm
Podržani ispisni jezici PCL 5, PCL 6, PostScript 3, PDF
Mrežni sigurnosni protokoli SNMPv3, 802.1x, IPSec
Mogućnost integracije Integracija u PaperCut sustav za nadzor i kontrolu ispisa u potpunosti podržana uz mogućnost implementacije beskontaktnog čitača
Kompatibilni OS Microsoft Windows (32bit & 64bit), Linux, Macintosh
Energetski certifikat Energy Star 2.0

Pisač Tip 4

KARAKTERISTIKA TRAŽENA FUNKCIONALNOST
Tip uređaja Pisač sa dvostranim ispisom u bolji, format A3
Tražene funkcije Ispis
Zaslon Ekran u boji osjetljiv na dodir dijagonale min 10cm
Ispisna rezolucija min 1200 x 1200 dpi
Brzina jednostranog ispisa min 45 ppm
Maksimalno vrijeme do ispisa prve stranice 10 sek
RAM min 1 GB
Maksimalni mjesečni ispis: min 200.000 str
Preporučeni mjesečni ispis: min 40.000 str
Zapremnina ulaznog papira: min 2.000 listova
Broj ulaznih ladica  min 3 + manual feeder
 Minimalni standardni priključci  Gigabit Ethernet (10/100/1000), 2x USB 2.0 Hi-Speed Port,
Toneri: Mogućnost korištenja tonera kapaciteta ispisa min 15.000 str (prema ISO/IEC 19752)
Podržani ispisni jezici PCL 5, PCL 6, PostScript 3, PDF
Mrežni sigurnosni protokoli SNMPv3, SSL/TLS, 802.1X autentikacija
Mogućnost integracije Integracija u PaperCut sustav za nadzor i kontrolu ispisa u potpunosti podržana uz mogućnost implementacije beskontaktnog čitača
Kompatibilni OS Microsoft Windows (32bit & 64bit), Linux, Macintosh
Energetski certifikat Energy Star 2.0

Pisač Tip 5

KARAKTERISTIKA TRAŽENA FUNKCIONALNOST
Tip uređaja Multifunkcijski samostojeći uređaj u boji s dvostranim ispisom, format A3
Tražene funkcije Ispis, Fotokopiranje, Faksiranje, Mrežno skeniranje, Integrirana jedinica za dvostrani ispis, sortiranje ispisanih dokumenata
Zaslon Ekran u boji osjetljiv na dodir dijagonale min 10cm
Ispisna rezolucija 1200 x 1200 dpi
Brzina jednostranog ispisa min 55 ppm
Maksimalno vrijeme do ispisa prve stranice 8 sek
Brzina jednostranog skeniranja min 55 ppm
Rezolucija skeniranja 600 x 600 dpi
Vrsta skenera Skeniranje na staklu + automatski uvlakač papira sa mogućnošću obostranog skeniranja
Funkcije digitalnog slanja dokumenata Scan-to E-mail ; Scan-to Network Folder; Scan-to USB; Scan-to-SharePoint; Send to FTP;  OCR
RAM min 1,5 GB RAM
Tvrdi disk Da
Maksimalni mjesečni ispis: min 120.000 str
Preporučeni mjesečni ispis: min 25.000 str
Zapremnina ulaznog papira: min 1700 listova
Broj ulaznih ladica  min 3
 Minimalni standardni priključci  Gigabit Ethernet (10/100/1000), 2×USB 2.0 Hi-Speed Port (Tip A)
Integrirani faks modul Da, sa mogućnošću pohrane, arhiviranja i prosljeđivanja faks poruka
Toneri: Mogućnost korištenja tonera kapaciteta ispisa min 15.000 str (prema ISO/IEC 19752)
Podržani ispisni jezici PCL 5, PCL 6, PostScript 3, PDF
Mrežni sigurnosni protokoli SNMPv3, 802.1x, IPSec
Mogućnost integracije Integracija u PaperCut sustav za nadzor i kontrolu ispisa u potpunosti podržana uz mogućnost implementacije beskontaktnog čitača
Kompatibilni OS Microsoft Windows (32bit & 64bit), Linux, Macintosh
Energetski certifikat Energy Star 2.0

Pisač Tip 6

KARAKTERISTIKA TRAŽENA FUNKCIONALNOST
Tip uređaja Pisač crno bijeli sa dvostranim ispisom, format A4
Tražene funkcije Ispis
Ispisna rezolucija min 1200 x 1200 dpi
Brzina jednostranog ispisa min 35 ppm
Maksimalno vrijeme do ispisa prve stranice 9 sek
RAM min 128 MB
Maksimalni mjesečni ispis: min 75.000 str
Preporučeni mjesečni ispis: min 4.000 str
Zapremnina ulaznog papira: min 300 listova
Broj ulaznih ladica  min 1 + manual feeder
 Minimalni standardni priključci  Gigabit Ethernet (10/100/1000), 2x USB 2.0 Hi-Speed Port,
Toneri: Mogućnost korištenja tonera kapaciteta ispisa min 9.000 str (prema ISO/IEC 19752)
Maksimalne dimenzije (Š×D×V): 385 × 360 × 220 mm
Podržani ispisni jezici PCL 5, PCL 6, PostScript 3, PDF
Mrežni sigurnosni protokoli SNMPv3, 802.1x, IPSec
Kompatibilni OS Microsoft Windows (32bit & 64bit), Linux, Macintosh
Energetski certifikat Energy Star 2.0

Pisač Tip 7

KARAKTERISTIKA TRAŽENA FUNKCIONALNOST
Tip uređaja Pisač crno bijeli sa dvostranim ispisom, format A4
Tražene funkcije Ispis
Ispisna rezolucija min 1200 x 1200 dpi
Brzina jednostranog ispisa min 40 ppm
Maksimalno vrijeme do ispisa prve stranice 9 sek
RAM min 512 MB s mogućnošću proširenja
Maksimalni mjesečni ispis: min 150.000 str
Preporučeni mjesečni ispis: min 7.500 str
Zapremnina ulaznog papira: min 600 listova
Broj ulaznih ladica  min 1 + manual feeder
 Minimalni standardni priključci  Gigabit Ethernet (10/100/1000), 2x USB 2.0 Hi-Speed Port,
Toneri: Mogućnost korištenja tonera kapaciteta ispisa min 18.000 str (prema ISO/IEC 19752)
Podržani ispisni jezici PCL 5, PCL 6, PostScript 3, PDF
Mrežni sigurnosni protokoli SNMPv3, 802.1x, IPSec
Kompatibilni OS Microsoft Windows (32bit & 64bit), Linux, Macintosh
Energetski certifikat Energy Star 2.0

Pisač Tip 8

KARAKTERISTIKA TRAŽENA FUNKCIONALNOST
Tip uređaja Multifunkcijski uređaj u boji s dvostranim ispisom, format A4
Tražene funkcije Ispis, Fotokopiranje, Faksiranje, Mrežno skeniranje, Integrirana jedinica za dvostrani ispis
Zaslon Ekran u boji osjetljiv na dodir, min 10 cm
Ispisna rezolucija 1200 x 1200 dpi
Brzina jednostranog ispisa min 50 ppm
Maksimalno vrijeme do ispisa prve stranice 7 sek
Brzina jednostranog skeniranja min 25 ipm
Rezolucija skeniranja 600 x 600 dpi
Vrsta skenera Skeniranje na staklu + automatski uvlakač papira sa mogućnošću automatskog obostranog skeniranja
Funkcije digitalnog slanja dokumenata Scan-to E-mail ; Scan-to Network Folder; Scan-to USB
RAM min 512 MB RAM
Maksimalni mjesečni ispis min 70.000 str
Preporučeni mjesečni ispis: min 5.000 str
Zapremnina ulaznog papira min 500 listova
Broj ulaznih ladica  min 1 + ručni ulagač
Minimalni standardni priključci  Gigabit Ethernet (10/100), 2x USB 2.0 Hi-Speed Port,
Integrirani faks modul Da sa mogućnošću prosljeđivanja faks poruka
Toneri: Mogućnost korištenja tonera kapaciteta ispisa min 10.000 str (prema ISO/IEC 19752)
Maksimalne dimenzije (Š×D×V): 535 × 410 × 470 mm
Podržani ispisni jezici PCL 6, PostScript 3
Mrežni sigurnosni protokoli 802.1x, LDAP autentikacija, SSL/TLS (HTTPS)
Kompatibilni OS Microsoft Windows (32bit & 64bit), Linux
Energetski certifikat Energy Star 2.0

Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta

  1. OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA

3.1. Obvezne osnove za isključenje gospodarskog subjekta

3.1.1. Sukladno odredbi članka 251. ZJN 2016, Naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako utvrdi da:

je gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora tog gospodarskog subjekta i koja je državljanin Republike Hrvatske, pravomoćnom presudom osuđena za:

  • sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
  • korupciju, na temelju članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju, članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju, članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
  • prijevaru, na temelju članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona članka 224. (prijevara) i članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
  • terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
  • pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
  • dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

ili

je gospodarski subjekt koji nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora tog gospodarskog subjekta i koja nije državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za kaznena djela iz točke 1. podtočaka a) do f) ovoga stavka i za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.

 

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz  točke 3.1.1.  gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:

ispunjeni obrazac Europske jedinstvene dokumentacije o nabavi (dalje: ESPD) :  Dio III. Osnove za isključenje, Odjeljak A: Osnove povezane s kaznenim presudama i Odjeljak D: Ostale osnove za isključenje koje mogu biti predviđene u nacionalnom zakonodavstvu države članice javnog naručitelja ili naručitelja  za sve gospodarske subjekte u ponudi

3.1.2. Sukladno odredbi članka 252. ZJN 2016 Naručitelj je obvezan isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako utvrdi da gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:

  • u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili
  • u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.

Iznimno, Naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke  3.1.2. gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:

ispunjeni ESPD obrazac: Dio III. Osnove za isključenje, Odjeljak B: Osnove povezane s plaćanjem poreza ili doprinosa za socijalno osiguranje za sve gospodarske subjekte u ponudi.  

3.2. Ostale osnove za isključenje gospodarskog subjekta

3.2.1.Sukladno odredbi članka 254. ZJN 2016 Naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako:

  • gospodarski subjekt pokaže značajne ili opetovane nedostatke tijekom provedbe bitnih zahtjeva iz prethodnog ugovora o javnoj nabavi čija je posljedica bila prijevremeni raskid tog ugovora, naknada štete ili druga slična sankcija
  • je gospodarski subjekt kriv za ozbiljno pogrešno prikazivanje činjenica pri dostavljanju podataka potrebnih za provjeru odsutnosti osnova za isključenje ili za ispunjenje kriterija za odabir gospodarskog subjekta, ako je prikrio takve informacije ili nije u stanju priložiti popratne dokumente

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz  točke 3.2.1. gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:

ispunjeni ESPD obrazac – Dio III. Osnove za isključenje, Odjeljak C: Osnove povezane s insolventnošću, sukobima interesa ili poslovnim prekršajem – u dijelu koji se odnosi na gore navedene osnove za isključenje  za sve gospodarske subjekte u ponudi.

Odredbe točke 3.1.1., 3.1.2. i 3.2.1.  odnose se i na podugovaratelje.

Ako Naručitelj utvrdi da postoji osnova za isključenje podugovaratelja, zatražiti će od gospodarskog subjekta zamjenu tog podugovaratelja u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana.

Odredbe točke 3.1.1., 3.1.2. i  3.2.1.  odnose se i na subjekte na čiju se sposobnost gospodarski subjekt oslanja. Naručitelj će od gospodarskog subjekta zahtijevati da zamijeni subjekt na čiju se sposobnost oslonio radi dokazivanja kriterija za odabir, ako utvrdi da kod tog subjekta postoje osnove za isključenje.

U slučaju zajednice ponuditelja osnove za isključenje utvrđuju se za sve članove zajednice ponuditelja pojedinačno.

Naručitelj može u bilo kojem trenutku tijekom postupka javne nabave, ako je to potrebno za pravilno provođenje postupka, provjeriti informacije navedene u ESPD-u kod nadležnog tijela za vođenje službene evidencije o tim podacima sukladno posebnom propisu i zatražiti izdavanje potvrde o tome, uvidom u popratne dokumente ili dokaze koje već posjeduje, ili izravnim pristupom elektroničkim sredstvima komunikacije besplatnoj nacionalnoj bazi podataka na hrvatskom jeziku.

3.3. Dokumenti kojima se dokazuje da ne postoje osnove za isključenje

3.3.1. Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje da ne postoje osnove za isključenje iz t.3.1.1.:

  • izvadak iz kaznene evidencije ili drugog odgovarajućeg registra ili, ako to nije moguće, jednakovrijedni dokument nadležne sudske ili upravne vlasti u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin, kojim se dokazuje da ne postoje navedene osnove za isključenje.
  • ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin ne izdaju takvi dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.

Napomena: navedeni dokumenti se dostavljaju za gospodarski subjekt/te i svaku osobu koja je član, upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora tog gospodarskog subjekta.

Gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj odnosno osoba koja je državljanin Republike Hrvatske dostavlja izjavu s ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika.

3.3.2. Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje da ne postoje osnove za isključenje iz t.3.1.2.:

  • potvrdu porezne uprave ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta kojom se dokazuje da ne postoje navedene osnove za isključenje.
  • ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaju takvi dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin

3.3.3. Dokazivanje pouzdanosti

Sukladno članku 255. ZJN 2016 gospodarski subjekt kod kojeg su ostvarene osnove za isključenje iz točke 3.1.1. i 3.2.1. može javnom naručitelju dostaviti dokaze o mjerama koje je poduzeo kako bi dokazao svoju pouzdanost bez obzira na postojanje relevantne osnove za isključenje.

Poduzimanje mjera gospodarski subjekt dokazuje:

  1. plaćanjem naknade štete ili poduzimanjem drugih odgovarajućih mjera u cilju plaćanja naknade štete prouzročene kaznenim djelom ili propustom
  2. aktivnom suradnjom s nadležnim istražnim tijelima radi potpunog razjašnjenja činjenica i okolnosti u vezi s kaznenim djelom ili propustom
  3. odgovarajućim tehničkim, organizacijskim i kadrovskim mjerama radi sprječavanja daljnjih kaznenih djela ili propusta.

Javni naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako je ocjenjeno da su poduzete mjere primjerene.

Gospodarski subjekt kojem je pravomoćnom presudom, koja je na snazi u Republici Hrvatskoj, određena zabrana sudjelovanja u postupcima javne nabave na određeno vremensko razdoblje nema pravo korištenja ove mogućnosti.

Razdoblje isključenja gospodarskog subjekta kod kojeg su ostvarene osnove za isključenje iz točke 3.1.1. iz postupka javne nabave je pet godina od dana pravomoćnosti presude, osim ako pravomoćnom presudom nije određeno drukčije, iz točke 3.2.1. je dvije godine od dana dotičnog događaja.

 

4.KRITERIJI ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (UVJETI SPOSOBNOSTI)

4.1.Uvjeti sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti

4.1.1.Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana

Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz  točke 4.1.1. gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:

ispunjeni ESPD obrazac: Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: točka 1.  za sve gospodarske subjekte u ponudi.

4.2.UVJETI TEHNIČKE I STRUČNE SPOSOBNOSTI

4.2.1.Popis glavnih isporuka robe istih ili sličnih predmetu nabave izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom tri godine  koje prethode toj godini

Popis glavnih isporuka robe sadržava: vrijednost robe, datum te naziv druge ugovorne strane,

Da bi gospodarski subjekt zadovoljio ovaj uvjet tehničke sposobnosti mora dostaviti popis s najmanje jednom ili više isporuka roba istih ili sličnih predmetu nabave s minimalnom ukupnom vrijednošću od 1.500.000,00 kn. bez PDV-a.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke  4.2.1.  gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:

ispunjeni ESPD obrazac: (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak C: Tehnička i stručna sposobnost: točka 1b).

4.2.2. Izjava gospodarskog subjekta o prihvaćanju postupka kontrole koju provodi Naručitelj.

Naručitelj zadržava pravo provesti postupak kontrole u vrijeme i na način koji sam odredi, koja se odnosi na tehničke kapacitete gospodarskog subjekta, koja uključuje i kontrolu ponuđenog ispisnog rješenja u smislu zadovoljavanja svih funkcionalnosti iz Obrasca potrebnih funkcionalnosti iz Priloga 5. Dokumentacije o nabavi.

Ovaj dokaz se traži zbog složenosti predmeta nabave, obzirom da ponuđeno ispisno rješenje mora obuhvatiti veći broj različitih uređaja i sustava na više lokacija.

Funkcionalnosti definirane u Obrascu potrebnih funkcionalnosti iz Priloga 5. Dokumentacije o nabavi treba dokazati u stvarnom okruženju.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 4.2.2.  gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:

ispunjeni ESPD obrazac: (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak C: Tehnička i stručna sposobnost: točka 5).

4.2.3. Izjava ponuditelja da raspolaže osobama koje posjeduju obrazovne i stručne kvalifikacije s popisom osoba i priloženim preslikama važećih certifikata tih osoba  za:

  1. poslove instalacije, konfiguracije i održavanja rješenja za nadzor ispisa koje se nudi –  1 (jedna) certificirana osoba;
  2. za izvedbu ponuđenog ispisnog rješenja koje se nudi – 1 (jedna) certificirana osoba;

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 4.2.3.  gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:

ispunjeni ESPD obrazac: (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak C: Tehnička i stručna sposobnost: točka 6).

4.2.4. Izjava gospodarskog subjekta o dijelu ugovora koji namjerava dati u podugovor

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 4.2.4.  gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:

ispunjeni ESPD obrazac: (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak C: Tehnička i stručna sposobnost: točka 10).

4.2.5. Katalog s opisima proizvoda

Gospodarski subjekt mora u postupku javne nabave dokazati udovoljavanje traženim minimalnim tehničkim specifikacijama, odnosno sukladnost ponuđenim tehničkim specifikacijama, dostavom kataloga ili druge tehničke dokumentacije proizvođača, s opisima, za svaki nuđeni pisač te za ponuđeni program.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 4.2.5.  gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:

Ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriterij za odabir, odjeljak C, Tehnička i stručna sposobnost, točka 11.

4.3. UVJETI SPOSOBNOSTI U SLUČAJU ZAJEDNICE GOSPODARSKIH SUBJEKATA

U slučaju podnošenja ponude zajednice gospodarskih subjekata svi članovi zajednice tehničku i stručnu sposobnost mogu dokazivati zajednički.

4.4. DOKUMENTI KOJIMA SE DOKAZUJE ISPUNJAVANJE KRITERIJA ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA

4.4.1.Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje sposobnost iz t.4.1.1.

  • izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana
  • ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaju takvi dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.

4.4.2. Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje sposobnost iz.t.4.2.1.

·         Popis najmanje jedne ili više glavnih isporuka robe istih ili sličnih predmetu nabave s minimalnom ukupnom vrijednošću od 1.500.000,00 kn. bez PDV-a.izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom tri godine  koje prethode toj godini s podacima o vrijednosti robe, datumu, te nazivu druge ugovorne strane.

 4.4.3. Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje sposobnost iz.t.4.2.2.

  •  Izjavu ponuditelja o prihvaćanju postupka kontrole koju provodi Naručitelj

4.4.4. Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje sposobnost iz.t.4.2.3.

  •  Izjavu ponuditelja da raspolaže osobama koje posjeduju obrazovne i stručne kvalifikacije s popisom osoba i priloženim preslikama važećih certifikata tih osoba za:
  1. poslove instalacije, konfiguracije i održavanja rješenja za nadzor ispisa koje se nudi –  1 (jedna) certificirana osoba;
  2. za izvedbu ponuđenog ispisnog rješenja koje se nudi – 1 (jedna) certificirana osoba;

4.4.5.Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje sposobnost iz t. 4.2.4.

  • Izjavu koja sadrži podatke o nazivu, odnosno tvrtki, sjedištu i OIBu ili nacionalnom identifikacijskom broju, broju računa, zakonskim zastupnicima podugovaratelja, uz obavezno navođenje koji dio ugovora namjerava dati u podugovor (predmet ili količina, vrijednost ili postotni udio te ostale podatke navedene u t. 7.2.2. ove Dokumentacije o nabavi.

4.4.6.Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje sposobnost iz.t.4.2.5.

  • Katalog ili drugu tehničku dokumentaciju proizvođača, koji mora sadržavati nazive i oznake ponuđenog proizvoda te detaljnu specifikaciju proizvoda kojeg ponuditelj nudi, iz kojeg je vidljivo da ponuđeni proizvod odgovara traženim minimalnim tehničkim specifikacijama, odnosno u svemu sukladan ponuđenim tehničkim specifikacijama, sve kako je naveo u obrascu Tehničkih specifikacija i Troškovnika
  • potpisanu i ovjerenu izjavu proizvođača ili ovlaštenog zastupnika proizvođača uređaja / programa, kojom potvrđuje da ponuđeni proizvod odgovora traženim minimalnim tehničkim specifikacijama, odnosno ponuđenim tehničkim specifikacijama, uz navođenje vrijednosti traženih funkcionalnosti, sve kako je naveo u obrascu Tehničkih specifikacija i Troškovnika

Izjavu Ponuditelja kojom potvrđuje da ponuđeno ispisno rješenje zadovoljava sve funkcionalnosti   iz Obrasca potrebnih funkcionalnosti iz Priloga 5. Dokumentacije o nabavi.

Kriteriji za odabir ponude

Kriterij za odabir je ekonomski najpovoljnija ponuda. 

6.4.1. Ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje na temelju: 

6.4.1.1. cijene (financijski kriterij),

6.4.1.2. potrebna količina tonera (nefinancijski kriterij),

6.4.1.3. potrošnja električne energije (nefinancijski kriterij).

U skladu s kriterijima i načinu bodovanja, utvrdit će se ukupan broj bodova svake ponude te će se izvršiti rangiranje ponuda. Ugovor će se sklopiti s ponuditeljem čija ponuda ostvari najveći broj bodova.

Tabela  Odnos financijskog i nefinancijskog dijela ponude:

Rbr Ponuda Kriterij Ocjena kriterija Bodovi Max. broj bodova Postotak
1. Financijski dio Cijena 80 80%
2. Nefinancijski dio Potrebna količina tonera koef. ≥ 1 2 10 10%
0,65 < koef. < 1 5
koef. ≤ 0,65 10
3. Nefinancijski dio Potrošnja električne energije koef. ≥ 2 2 10 10%
1,5 < koef. < 2 5
koef. ≤ 1,5 10

Financijski dio

6.4.1.1. Cijena

Maksimalni broj bodova je 80.

Ocjena financijskog dijela ponude (C)

Bodovna vrijednost prema ovom kriteriju izračunava se prema sljedećoj formuli:

C = 80 x  (Cmin/Ci)

gdje je :

Ci – cijena iz ponude

Cmin – cijena najniže ponude

Ponuda s najnižom cijenom dobiva maksimalni broj bodova.

Nefinancijski dio

6.4.1.2. Potrebna količina tonera

Maksimalni broj bodova je 10.

Bodovna vrijednost prema ovom kriteriju izračunava se prema Tablici 1.:

Tablica 1. Potrebna količina tonera

TIP Ponuđeni uređaj Količina uređaja Godišnja količina ispisa (procjena) Veličina tonera Količina tonera za isporuku u godini
Mono Kolor Mono Kolor Mono Kolor UKUPNO
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Tip 1 4 99.248 95.324  
Tip 2 3 68.800 0  
Tip 3 2 13.851 0  
Tip 4 12 174.548 189.586  
Tip 5 2 36.000 150.000  
Tip 6 4 25.870 0  
Tip 7 80 623.980 0  
Tip 8 61 144.419 138.508  
  Ukupno pisača: 168    UKUPNO cartridge-a (zbroj stupca 10):  
  KOEFICIJENT (1)                

 

(1) Koeficijent = Ukupna količina tonera za isporuku / 168

Koeficijent se izračunava kao omjer ukupne količine cartridge-a (vrijednost zbroj stupca [10] i ukupne količine pisača [u ovom slučaju 168].

Iz tabele Odnos financijskog i nefinancijskog dijela ponude uzima se broj bodova koji odgovaraju dobivenom koeficijentu i daje vrijednost P1.

Nefinancijski  dio

6.4.1.3. Potrošnja električne energije

Maksimalni broj bodova je 10.

Bodovna vrijednost prema ovom kriteriju izračunava se prema Tablici 2.:

Tablica 2. Potrošnja električne energije

TIP Ponuđeni uređaj Količina uređaja Tipična potrošnja el.en
kWh/tjedan(1) Ukupno
[1] [2] [3] [4] [5]
Tip 1 4
Tip 2 3
Tip 3 2
Tip 4 13
Tip 5 2
Tip 6 4
Tip 7 80
Tip 8 61
  Ukupno pisača: 168  Uk. tipična potrošnja:  
  KOEFICIJENT(2)  

(1) Tipična potrošnja električne energije prema Energy Star 2.0

(http://www.eu-energystar.org/products.htm)

(2) Koeficijent = Ukupna tipična potrošnja električne energije / 168

Koeficijent se izračunava kao omjer ukupne količine tipične potrošnje el.en. (vrijednost zbroj stupca [5] i ukupne količine pisača [u ovom slučaju 168].

Iz tabele Odnos financijskog i nefinancijskog dijela ponude uzima se broj bodova koji odgovaraju dobivenom koeficijentu i daje vrijednost P2.

6.4.1.4. Sveukupna ocjena ekonomski najpovoljnije ponude (E) je zbroj C – financijske ocjene, te P1 i P2 – nefinancijske ocjene:

E = C + P1 + P2

Ekonomski najpovoljnija ponuda je ponuda s najvećim zbrojem bodova iz nefinancijskog i financijskog dijela ponude.

 

Posebni uvjeti za izvršenje ugovora

Ugovor će biti sačinjen sukladno uvjetima iz ove Dokumentacije o nabavi, ponudi odabranog ponuditelja i uvjetima iz okvirnog sporazuma, a sklopit će se istekom roka mirovanja, koji sukladno članku 306. ZJN 2016  iznosi 15 (petnaest) dana od dana dostave odluke o odabiru.

Ugovor će se sklopiti uz uvjet dobivanja suglasnosti (odobrenja) od strane nadležnog tijela Naručitelja, obzirom da se radi o ugovoru o preuzimanju obveza koji zahtjeva plaćanje u slijedećim godinama sukladno članku 44. Zakona o proračunu (NN 87/08, 136/12 i 15/15).

Bitni uvjeti Ugovora su: predmet nabave, razdoblje na koje se sklapa ugovor, rok izvršenja ugovornih obveza odabranog ponuditelja i jedinične cijene.

 

Troškovnik

Troškovnik je objavljen u prilozima ovog Savjetovanja

Obrazac za sudjelovanje:

    Molimo Vas da svoje prijedloge primjedbe i sl. upišete u polje kojem pripadaju:

    Dokažite da niste robot!

    [recaptcha size:normal]


    Odgovori

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

    Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.